Samsung GT-E1150 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung GT-E1150 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Dinkys 06-02-2012

Update review:

Vaak komt de standby tijd in werkelijkheid niet overeen met de opgave van de fabrikant.

Tijd voor een test. Ik gebruik de Samsung E1150 als reserve toestel. Ik heb de accu opgeladen en continue standby laten staan (zonder het toestel te gebruiken). De melding "batterij bijna leeg" kreeg ik na ruim 17 dagen (420 uur).
De accu was helemaal leeg (toestel uit) na ruim 19 dagen (470 uur).

De fabrieksopgave is ruim 30 dagen (740 uur).
De fabrieksopgave is dus niet gehaald.
Verschil ruim 11 dagen (270 uur).

Voor de meeste mensen zal 19 dagen ruim voldoende zijn.

Toestel is zeer geschikt als reserve toestel.

Dinkys 06-01-2012
Geschreven voor: Samsung GT-E1150 zilver

Ik zocht een telefoon naast mijn Nokia E6.

Eisen:
- zo goedkoop mogelijk
- Nokia of Samsung
- T-Mobile prepaid

De keus viel op de Samsung E1150 voor €12 (met €15 beltegoed) van T-Mobile prepaid.

Toestel ziet er erg mooi uit.
De bediening gaat zeer makkelijk.
Het toestel blijkt ook nog eens simlock vrij te zijn.
Tot nu toe slechts 1 klein minpuntje en dat is dat er spelling in het klepje zit, maar dit had ik volgens mij ook bij eerdere toestellen met een klepje.

De gesprekskwaliteit ervaar ik geen verschil met de E6.

Dit toestel is ideaal voor mensen die een toestel zoeken voor alleen maar bellen en sms-en of als reserve/2e toestel.

Bigmans 22-08-2011
Geschreven voor: Samsung GT-E1150 zilver

Deze Samsung prepaid is een bijzonder prettige GSM.
Hij is erg geschikt voor mensen zoals ik die alleen willen kunnen bellen en gebeld worden zonder toeters of bellen.Hij ligt erg prettig in de hand en is klein maar als je hem openklapt zie je een toetsenbord met grote en robuuste toetsen.Het menu is simpel en functioneel zodat ik de gebruiksaanwijzing niet eens nodig had.
Ik heb dit mooie apparaat aangeschaft bij de Kijkshop voor €15,-!!!

lbouwmeester1942 08-08-2011
Geschreven voor: Samsung GT-E1150 zilver

paar dagen in bezit,toestel valt steets uit,soms wel twee tot drie keer per dag

Ronaldus01 12-11-2010
Geschreven voor: Samsung GT-E1150 zilver

Ik heb deze telefoon in juni van mijn dochter voor vaderdag gekregen. Telefoon was gekocht bij BCC Utrecht.
Zelfs als de telefoon uit stond, liep de telefoon binnen een week leeg. Is nu voor dit mankement al voor de tweede keer weg voor reparatie. Sinds ik de telefoon heb, heb ik er maar kort van mogen genieten.
Kortom: een teleurstellend product en een beroerde service.

lienke 06-08-2010
Geschreven voor: Samsung GT-E1150 zilver

Ik ben pas in het bezit van de Samsung 1150.
Al een tijdje zocht ik een mobieltje die doet wat hij moet doen: bellen en bereikbaar zijn + sms functie.
Dit is precies wat ik zocht!
Ook nog eens voordelig en erg mooi uitgevoerd.
Bereik is prima, ik ben heel erg blij met deze telefoon!

saartje1 29-06-2010
Geschreven voor: Samsung GT-E1150 zilver

Enkele dagen geleden bij Dixons deze GSM besteld, omdat mijn (nog niet zo) oude kuren begon te vertonen.
Dit kleine en relatief goedkope apparaatje is zeer eenvoudig in gebruik te nemen en heeft ten opzicht van z'n voorganger, de C270 van Samsung, veel meer te bieden.
Voor mij voldoet het in alle opzichten, weinig toeters en bellen, gewoon bellen en SMS-en.

botervloot 26-01-2010
Geschreven voor: Samsung GT-E1150 zilver

een mooi simlockvrij toestel en makkelijke grote toetsen mooi scherm en duidelijk afleesbaar.heel duidelijk en prima ontvangst.Bij T.for Telecom in Zwijndrecht hebben ze dit toestel helemaal ingesteld (geweldige service) en kon ik hem meteen uitproberen.De standby stand is maar liefst 740 uur en voor sms en bellen ruim voldoende en dus meteen aangeschaft na inruil van oud toestel van 5 jaar oud 29,95 euro betaald!